| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
|
|
| Pages: (20) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Master Tsukai |
|
![]() Here comes the fall... Group: Rabid Glow Staff Posts: 1888 Member No.: 33 Joined: October 03, 2005 |
estaba platicando con kid A y le comenté que sería muy chido hacer una fiesta para celebrar el lanzamiento del OLTA
Abrir la fiesta con videos que tengamos grabados de los dvds (aprovechar para vender algunos mas) poner canciones de los disco anteriores y que hubiera una banda de covers quizas hasta dos... y despues ya escuchar el disco completo... wow, eso sería muy chido no creen? desde que me junto con la depechiza mexicana... no dejo de pensar lo chido que debe ser una fiesta interpolera .. -. - . .-.. --. --- .-.. They don't even know what it id to be a fan! To blindly love some silly piece of music... or some band so much that it hurts... please, they're all just after the money. – Sapphire, Almost Famous
|
| Mike |
Posted: June 05, 2007 05:09 pm
|
![]() Track 01 - Next Exit Group: Rabid Glow Staff Posts: 1059 Member No.: 9 Joined: October 03, 2005 |
Me gusta la idea, e incluso ya tengo a una de las bandas que podrían tocar
.. -. - . .-.. --. --- .-.. Mia Wallace: Don't you hate that? Vincent Vega: What? Mia: Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable? Vincent: I don't know. That's a good question. Mia: That's when you know you've found somebody special. When you can just shut the fuck up for a minute and comfortably enjoy the silence. |
| KID_A_Banks. |
Posted: June 05, 2007 05:58 pm
|
||
![]() Track 05 - Say Hello To The Angels Group: RG Members Posts: 175 Member No.: 93 Joined: November 08, 2005 |
Yo apoyo 10000000% q se haga una reunion asi estaria super chido!! I'M IN!!! .. -. - . .-.. --. --- .-.. We want strong summer love, the most robust of blood...
|
||
| Diane_de_Banks |
Posted: June 05, 2007 07:18 pm
|
![]() Track 07 - Obstacle 2 Group: RG Members Posts: 363 Member No.: 455 Joined: September 19, 2006 |
Orale... nada más diganme donde es y que debemos llevar y yo voy... jajaja...
.. -. - . .-.. --. --- .-.. The Universe will correspond to the nature of your song...the Universe will correspond to the nature of you inner feeling... and manifest because that is the way you feel...So be it.
http://www.myspace.com/interpoldy |
| Druss_bAnkS |
Posted: June 05, 2007 09:02 pm
|
![]() Track 10 - The New Group: RG Members Posts: 759 Member No.: 44 Joined: October 03, 2005 |
estaría muy bien!!!!
.. -. - . .-.. --. --- .-.. "Sólo son 18 días grises . . . ."
|
| herza_banks |
Posted: June 05, 2007 09:41 pm
|
![]() *,.,EviL SteLLa,.,* Group: RG Members Posts: 269 Member No.: 166 Joined: March 02, 2006 |
Como seria?
solo se reunirian los del DF? .. -. - . .-.. --. --- .-.. "dEatH IsN't a ReAsOn tO LiVe sLOwLy. It'S a JuStIfICatIOn fOr a dEcAdEnt lIfE stYLe"
|
| Master Tsukai |
|
||
![]() Here comes the fall... Group: Rabid Glow Staff Posts: 1888 Member No.: 33 Joined: October 03, 2005 |
pus tu donde andas? .. -. - . .-.. --. --- .-.. They don't even know what it id to be a fan! To blindly love some silly piece of music... or some band so much that it hurts... please, they're all just after the money. – Sapphire, Almost Famous
|
||
| leovillarruel |
Posted: June 05, 2007 10:37 pm
|
![]() Track 10 - The New Group: RG Members Posts: 811 Member No.: 551 Joined: April 09, 2007 |
porque nadamas los de df ? si yo puedo voy
.. -. - . .-.. --. --- .-.. "El tiempo es muy lento
para los que esperan, muy rápido para los que tienen miedo, muy largo para los que se lamentan, muy corto para los que festejan. Pero, para los que aman, el tiempo es eternidad" I'm timeless like a broken watch So just stay here for this while..... I'll never see this face again |
| Flower of Evil |
Posted: June 05, 2007 11:17 pm
|
![]() I Felt You So Much Today Group: Rabid Glow Staff Posts: 2064 Member No.: 15 Joined: October 03, 2005 |
Me encanta la idea Man'ta! Que sea en sábado, para que los que somos de provincia podamos ir. Tenemos que organizarnos bien.
.. -. - . .-.. --. --- .-.. '...home spun desperation's knowing, inside your cover's always blown...'
'...I'm a scavenger between the sheets of union...lately I can't tell for sure whether machines turn anyone...' '...Stronger from the urchin's side ... a time to be so small...' '...I have inside me some strange glow, still enjoying this... that's why I made a mess...' You should be in myspace... Take a look, my musical taste... |
| Untitled_Interpol |
Posted: June 06, 2007 08:16 am
|
![]() Track 06 - Hands Away Group: RG Members Posts: 213 Member No.: 138 Joined: February 06, 2006 |
Yo también conozco una banda que toca covers, y lo hace bien. También iría, por supuesto.
.. -. - . .-.. --. --- .-.. Toda la gente que has amado está obligada a dejar algunos recuerdos...
Tengo miedo de verte necesidad de verte esperanza de verte desazones de verte. [...] resumiendo estoy jodido y radiante quizá más lo primero que lo segundo y también viceversa. Last.fm |
| Mike |
Posted: June 06, 2007 09:31 am
|
![]() Track 01 - Next Exit Group: Rabid Glow Staff Posts: 1059 Member No.: 9 Joined: October 03, 2005 |
Por supuesto que la fiesta es para todo aquel que pueda venir al DF, que es donde muchos del foro vivimos, además de que las bandas también son de aquí (por lo menos mis amigos si
Y si, sería en sábado para que nos podamos reponer de la cruda .. -. - . .-.. --. --- .-.. Mia Wallace: Don't you hate that? Vincent Vega: What? Mia: Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable? Vincent: I don't know. That's a good question. Mia: That's when you know you've found somebody special. When you can just shut the fuck up for a minute and comfortably enjoy the silence. |
| Master Tsukai |
|
pues mi ideal sería que fuera un lugar neutral: no una casa. Por que? Porque el sonido, las luces y el video serían perfectos... igual si una banda toca pues estaría mejor acondicionado.
Mi sueño guajiro sería el dadax (si los depechos pueden porque los interpolovers no?) Claro, que para esto se tendría que cobrar la entrada para recuperar lo de la renta del lugar y eso lo hace ya más complicado... pero puedo averiguarlo si quieren La opción de hacerlo en una casa es que los menores de edad pueden ir... pero pues para quien ponga la casa estaria cañon abrir la puerta a tanto desconocido... porque no iriamos solos verdad? si se hace en un lugar podemos hacer una convocatoria abierta y que vaya quien quiera, el chiste es que mas gente fan se conozca y pasemos un momento chido escuchando sólo a interpol y ya alcoholizados ya podemos poner de todo ¿como ven? LA FECHA: 14 de julio de 2007 This post has been edited by Master Tsukai on June 06, 2007 11:50 am .. -. - . .-.. --. --- .-.. They don't even know what it id to be a fan! To blindly love some silly piece of music... or some band so much that it hurts... please, they're all just after the money. – Sapphire, Almost Famous
|
| Mike |
Posted: June 06, 2007 11:39 am
|
||
En el Dada-X estaría chido!! Aunque había que checar sus calendarios... Conoces a alguien ahí? Porque tal vez un amigo mío nos puede conectar... parece ser que el viernes también va a lo del UTA, si quieres ahí le preguntamos En cuanto a la fecha, el 13 de julio es viernes, y los que vengan de provincia podrían encontrarse con complicaciones por las distancias y los tiempos... yo creo que debe ser en sábado... .. -. - . .-.. --. --- .-.. Mia Wallace: Don't you hate that? Vincent Vega: What? Mia: Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable? Vincent: I don't know. That's a good question. Mia: That's when you know you've found somebody special. When you can just shut the fuck up for a minute and comfortably enjoy the silence. |
||
| Mr. Apple!!! |
Posted: June 06, 2007 12:19 pm
|
![]() Track 06 - Hands Away Group: RG Members Posts: 184 Member No.: 528 Joined: February 13, 2007 |
^^Me gusta, me gusta.
.. -. - . .-.. --. --- .-.. I promise to commit no acts of violence....
"That is not dead which can eternal lie, And with strange eons even death may die." -Abdul Al-Hazred [Al-Azif] _-·^`MYSPACE`^·-_ Solo quien es capaz de poner en duda lo que otros afirman, puede acceder a la critica, y solo quien es capaz de pensar criticamente puede hacer ciencia. |
| Master Tsukai |
|
||||
cierto ja! que sea el 14 de julio! .. -. - . .-.. --. --- .-.. They don't even know what it id to be a fan! To blindly love some silly piece of music... or some band so much that it hurts... please, they're all just after the money. – Sapphire, Almost Famous
|
||||
Pages: (20) [1] 2 3 ... Last » |
![]() ![]() ![]() |